Regulamin reklamacji Wine rePublic

Bardzo nam przykro, że nie wszystko poszło tak jak zaplanowaliśmy. Jeśli jesteś niezadowolony z procesu dostawy, Twoja przesyłka jest uszkodzona lub towar wadliwy, możesz go zareklamować. Poniżej znajdziesz instrukcję, co robić w przypadku uszkodzonej przesyłki czy pomylonego zamówienia.

  1. Uszkodzona przesyłka


    Pomimo używania przez nas bezpiecznych kartonów, specjalnej taśmy i naszych starań podczas pakowania, może zdarzyć się tak, że przesyłka, która do Ciebie dotarła jest uszkodzona.
    Jeśli zauważysz, że Twoja przesyłka jest uszkodzona:

    • Nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym telefonicznie pod numerem: 668 062 972.
    • Spisz protokół szkody z kurierem, który powinien posiadać do tego specjalny formularz.
    • Jeśli masz wątpliwości, co do zawartości przesyłki, sprawdź ją w obecności kuriera. W razie braku produktów również spisz protokół szkody z kurierem.

    Gwarantujemy wysyłkę każdej paczki w stanie idealnym. Jeśli paczka dotarła do Ciebie uszkodzona lub wybrakowana, musiało to wydarzyć się podczas transportu. Dalsze negocjacje z firmą kurierską bierzemy na siebie, a do Ciebie wyślemy towar ponownie.


  2. Inne przypadki reklamacji


    Jeśli masz inne powody do reklamacji:

    • Zgłoś chęć reklamacji na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie na numer: 668 062 972.
    • Wskaż powód swojej reklamacji, opisz dokładnie co się stało i dodaj zdjęcia do maila, abyśmy mogli szybko rozpatrzyć reklamację.

    Na podstawie przekazanych nam informacji, niezwłocznie (ale nie później niż w terminie 7 dni) przekażemy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia Twojej reklamacji. Przy pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji wymienimy towar na nowy lub zaproponujemy inny rodzaj satysfakcjonującej Cię rekompensaty.

Scroll to Top